اولین سالگرد عشقمون

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

اولین سالگرد عشقمون

سلاممم

میدونم دیره ولی حالا مینویسم چون هم اون موقع م نت نداشتم میدونید 6/31 چه روزی بود؟

نه نمیدونید اینو فقط مادوتا میدونیم میدونیم وزجرشو میکشیم 31ام سالگرد پیوند عشقمون بود

سالگرد دوستیمون ولی وضع ما تو سالگردمو چطور بود؟وصف نشدنیه,اصلا واسه کی بگم؟مگه

باورمون داره ولی عاشقتم خدا همیشه تو اوج ناامیدی ادمو امیدوار میکنه من به این اعتقاد دارم

بچه ها این واقعا راسته قبولش داشته باشین,من عاشق 31ام بهترین روز زندگیمه به قول دوستم

واسم تولدی دوباره است.

درسته وضع ی خورده تغییر کرده ولی بازم من عاشقشم مگه میشه ادم نفس کشیدن رو فراموش

کنه؟نمیشه .اونم واسه من مثل نفس پس هیچوقت فراموشش نمیکنم اون همه ی وجود منه پس

فراموش شدنی نیست

دوستون دارم بچه ها بای



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت15:12---19 مهر 1393
پروین جون ببخشید اگه فوضولی نیست شما چه جوری با اقا میلاد اشنا شدید؟؟؟

پاسخ:میلاد پسرداییمه من میشه گلم از وقتی چشم باز کردم باهاش اشنا شدم


tanha
ساعت14:55---19 مهر 1393
پروین جون اسم من زهراست
پونزده سالمه
بابای محمدم بابای من دوستن
دوستای چندساله هستن
باهم رفت و امد خانوادگی دارم


tanha
ساعت14:49---19 مهر 1393
سلام عزیزم میدونم دیره ولی تبریک میگم
اقا میلاد و پروین جون سالگرد دوستیتون مبارک


هانی
ساعت11:21---18 مهر 1393
سلام خوووووووبی؟به وب منم بیا با تجکـــــــــــــــــر
پاسخ:باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ساعت 19:37 توسط پروین ومیلاد |